CREATIEF CONCEPT/TEKST

Communicatie omvat meestal meerdere middelen om je doelgroep te bereiken. Ik zorg voor samenhang met een creatief concept. Een overkoepelend idee, een format, sommigen noemen het een kapstok, voor de aanpak van tekst en beeld, pay-off of motto, vormgeving en tone of voice. 

 

Soms zijn weinig woorden nodig om iets te vertellen. Soms veel. Als het maar precies de goede woorden zijn. 

 

Voor uiteenlopende projecten maak ik creatieve concepten en teksten. Of het nu gaat over duurzaamheid, zorg, natuur, water, energie, veiligheid, geld, groei, mensen, ideeën, cultuur. Ik ben nieuwsgierig. Wat wil je vertellen? Aan wie? Wat wil je daarmee bereiken? En hoe is (of: hoe máák) je dat verhaal relevant voor je doelgroep? Laten we beginnen bij de inhoud, van daaruit werken we naar vorm en middel.

Je kunt me inschakelen voor onder meer interne communicatie, een corporate campagne, scripts voor animatie en video, redactionele content, publieksinformatie, interviews, klantverhalen, educatieve projecten, een arbeidsmarktcampagne en alles wat een creatief concept en heldere tekst kan gebruiken. Als je een goed verhaal te vertellen hebt, vertel het dan goed.

Interesse? Stuur me gerust een bericht met je vraag of een korte beschrijving van het project of de opdracht waarover je met me van gedachten wilt wisselen. 

VERHALEN VERHELDEREN.

Geloofwaardig, oprecht, relevant. 

 

Redactioneel. Blog. Animatie. Infographic. Video.

 

Tekst, idee en een helder format. 

Uitleggen, doseren, verlevendigen.

 

Alles om te zorgen dat de boodschap overkomt.

 

 Informatie toegankelijk maken zodat mensen er wat mee kunnen.

Inhoud en vorm verdienen allebei aandacht.

Informatie aantrekkelijk brengen.

Dichtbij, praktisch.

In dienst van het doel:

mensen iets leren.

Toon aandacht voor medewerkers.

 

Ook in tijden van verandering en vernieuwing.

Wat houdt ons bezig, wat gaat er goed, wat kan beter?

Wat willen we betekenen? Wat bindt ons? 

 

Vertel het verhaal van de organisatie

 Aan stakeholders, klanten, de samenleving. Voor behoud en werving van medewerkers.

CONTENT CREATIE

CORPORATE STORY

INTERN

PUBLIEKSINFO

EDUCATIE

VOORBEELDEN VERHELDEREN.

Selectie van projecten waarvoor ik een creatief concept en tekst heb gemaakt.

Waarover wil je verder van gedachten wisselen? Over jouw project? Wil je meer weten over mijn ervaring naar aanleiding van een van de getoonde projecten? Stuur me gerust een bericht.

Hoofdruimte

Schaverijstraat 11 studio 1.W.14

3534 AS Utrecht

  • LinkedIn Social Icon

© HOOFDRUIMTE 2020